سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران محکوم است

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان ضمن محکومیت اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی ایران، از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان برای حفاظت از کشور و منافع ملی قدردانی کرد.


مولوی عبدالصمد ساداتی بیان کرد: اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی؛ عملی نامشروع و تهدید علیه امنیت و منافع ملی است.
 
 وی افزود: این در حالی است که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی؛ همچنان به نسل‌کشی علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین و لبنان و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی به این جنایات ضدبشری ادامه می‌دهد و سازمان‌های بین‌المللی فقط نظاره‌گرند و اقدام بازدارنده‌ای صورت نمی‌گیرد.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان ادامه داد: در چنین شرایطی برای کشورهای اسلامی لازم است که در جهت صلح و ثبات و امنیت منطقه؛ ضمن اینکه اقدام تجاوزکارانه رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند، برای این منظور با جدیت احساس مسئولیت کنند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود چاره‌اندیشی نمایند.
 
 مولوی ساداتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این تهدیدات و اعمال جنایت‌کارانه؛ نمی‌تواند کشور ما را برای دفاع مشروع و مقاومت و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین باز دارد تا با حمایت آمریکا و اروپا به اهداف شوم خود در این منطقه برسد؛ بلکه این مسیر باقوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: امام جمعه ، تروریستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.