سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ماما‌های ناجی جان مادر و نوزاد در قلعه چم

ماما‌های مرکز خدمات جامع سلامت قلعه چم که با پیگیری‌های دقیق جان مادر و نوزاد را نجات داد، تجلیل شدند.

مامای مرکز خدمات جامع سلامت قلعه چم با پیگیری تلفنی جویای حال این مادر بود که متوجه علائم خطر در وی می‌شود، وی را ترقیب به مراجعه می‌کند با بررسی و معاینه‌های انجام شده، درد‌های زایمانی تایید می‌شود و با توجه به مشکل قلبی مادر، با هماهنگی پزشک مرکز، تصمیم به اعزام مادر به بیمارستان گرفته می‌شود. حال مادر و نوزاد مساعد است.

از همین رو طی جلسه‌ای با حضور حجه الاسلام غروی امام جمعه، کریمی رییس شورای شهر سلفچگان، بهاره زارع رییس مرکز بهداشت شماره دو شهرستان قم به همراه مسئولین مرکز بهداشت شماره دو شهرستان قم از ایشان تقدیر شد.

حجت الاسلام غروی با اشاره به آیه مَن احیا‌ها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً (آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده قرآن کریم) تاکید کرد: هر کس جان احدی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است از همین رو از خدمات ارزشمند تیم سلامت و به خصوص ماما‌ها که با مراقبت و ارائه خدمات موجب آرامش خاطر مادران می‌شوند تقدیر کرد.

زارع گفت: ماما‌های شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و تیم سلامت با هدف حفظ و ارتقای شاخص‌های سلامت مادران فعالیت‌های آموزشی و مراقبت‌های لازم را از قبل از دوران بارداری تا هنگام زایمان برای آنها انجام می‌دهند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانم صادقی جلال و خانم قپانی تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.