سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرستان اردل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از انعقاد قرارداد ششمین طرح عمومی تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی روستای ممسنی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد ششمین طرح عمومی تامین و انتقال آب به اراضی کشاورزی روستای ممسنی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

حسین برزگر گفت: با انعقاد این قرارداد انتقال آب به اراضی ممسنی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار از طرف بخش خصوصی در این راستا هزینه خواهد شد که یکی از بهترین و سریعترین راه برای بهربرداری و توسعه زیر ساخت‌های بخش کشاورزی در حوزه انتقال آب است.

وی به دو مزیت توسعه باغات در اراضی شیبدار و اشتغال پایدار در این شهرستان اشاره کرد و گفت:تلاش خواهیم کرد بااستفاده از تمام ظرفیت‌ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان مجرب مجموعه بخش کشاورزی، رشد، توسعه و شکوفایی بیش از پیش شهرستان اردل را در بخش کشاورزی و تحقق شعار سال با عنوان رشد تولید و مهار تورم داشته باشیم.

برزگر گفت:طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای ممسنی در سطح ۳۲۰ هکتار و با تخصیص آب به میزان ۱۵۰ لیتر در ثانیه با توافق بهره برداران به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با توافق صورت گرفته ساخت چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله گذاری خط انتقال، احداث استخر، احداث جاده دسترسی، احداث استخر جهت باغات و اجرای سیستم بارانی در سطح ۱۵۰ هکتار، از جمله تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای این طرح است.

برچسب ها: جهادکشاورزی ، اردل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.