سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان احساسات خود را در مورد حوادث غزه در قالب فیلم منتشر کردند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، برای حمایت از کودکان مظلوم غزه، کلیپ «از کربلا تا غزه» را منتشر کرد.

انتشار کلیپ از کربلا تا غزه در چهارمحال وبختیاری

در شورای فرهنگی چهارمحال وبختیاری و برای حمایت از کودکان مظلوم غزه و انزجار از شقاوت و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی، طرحی به تصویب رسید مبنی بر تهیه و ساخت یک کلیپ با زبان بین‌المللی که در آن کودکان و نوجوانان استان به بیان احساسات خود در مورد حوادث غزه بپردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: ما در کانون به هر صورت و با هر شیوه‌ای که در اختیار داریم به بیان احساسات و اعلام حمایت خود از کودکان غزه می‌پردازیم.

وی گفت: یکی از بهترین شیوه‌ها جهت رساندن پیام خود به تمام جهانیان، تولید محتوا با زبان بین‌المللی بود که با همکاری کانون زبان استان توانستیم این تصاویر را از کودکان و نوجوانان عضو کانون زبان، ضبط و اقدام به ساخت این کلیپ کنیم.

روح الله واحد گفت: مدت زمان این کلیپ، یک دقیقه و ۲۵ ثانیه است.

واحد گفت: در این کلیپ خواستیم حوادث روز عاشورا را به حوادث این روز‌های غزه و سرزمین کربلا را با سرزمین محاصره شده‌ غزه و قصاوت و بی‌رحمی یزیدیان در به قتل رساندن خانواده‌ی حضرت امام حسین (ع) را با کشتار بی‌رحمانه‌ کودکان غزه ارتباط دهیم.

برچسب ها: کودکان غزه ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.