سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پدافند جمهوری اسلامی ایران امتحان خوبی را پس داد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: حق حاکمیت ایران خدشه‌دار شده است و طبق قوانین بین‌الملل حق مسلم برای پاسخگویی دارد.

سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پدافند ایران از حمله جزئی رژیم صهیونیستی قدرتمندانه دفاع کرد و دنیا از این قدرت شگفت‌زده شد. براساس قوانین بین‌المللی، حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است که از خود دفاع کند و ضربه متقابل را وارد کند.

سجادی اظهار داشت: تمام محاسبات رژیم موقت و جعلی صهیونیستی اشتباه است؛ چرا که این رژیم می‌داند که درگیری با جمهوری اسلامی ایران هیچ منفعتی برای او ندارد و این ضربه‌ها نیز اثرگذار نیست.

او ادامه داد: این رژیم کوچکتر از آن است که بتواند به ایران ضربه بزند. ضمن اینکه مردم ایران متحد هستند و وطن‌شان را دوست دارند. رژیم صهیونیستی در حال تلاش مزبوحانه برای بقای خود است. همه دنیا متوجه شد که این رژیم یک رژیم پوشالی است که یک باند جنایتکار بر آن حاکم است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: بعد از گذشت ۷۵ سال حق مسلم فلسطینیان ثابت شده است. گذشت زمان برای اشغالگران مشروعیت نمی‌آورد. این رژیم رفتنی است و حقی ندارد.  

سجادی همچنین ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران برای هر نوع عملیات جنگی آمادگی لازم دارد. رژیم صهیونیستی رژیمی است که هیچ خط قرمزی ندارد و هرکاری که بتواند انجام می‌دهد.

این کارشناس همچنین درباره عملکرد پدافند دفاعی ایران گفت: خوشبختانه پدافند جمهوری اسلامی ایران امتحان خوبی پس داد و این کار دنیا را شگفت‌زده کرد. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: چه هریس رئیس‌جمهور شود و چه ترامپ، حامی رژیم صهیونیستی هستند. اگر آمریکا از این رژیم حمایت نمی‌کرد، این رژیم دوام نمی‌آورد. آمریکا علت دوام رژیم صهیونیستی است. اسرائیل بدون اطلاع آمریکا کاری نمی‌کند.

سجادی اظهار دشت: زمانی که رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در بیروت حمله کرد و حتی در سایر زمان‌ها، آنها پیغام‌های مختلفی برای ایران ارسال می‌کردند و خواهان خویشتن‌داری ایران بودند.

او همچنین اظهار داشت: اگر آمریکا درست می‌گوید از اسرائیل حمایت نکند. حق حاکمیت ایران خدشه‌دار شده است و طبق قوانین بین‌الملل حق مسلم برای پاسخگویی دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتها درباره آینده تحولات خاورمیانه بیان کرد: اگر اسرائیل شرایطی را که حماس و حزب‌الله درباره رسیدگی به وضعیت مردم فلسطین و عقب‌نشیتی رژیم صهیونیستی در نظر دارند بپذیرد، ممکن است آتش‌بس ایجاد شود تا درد‌ها و آلام این مردم تسکین شود. 

سجادی همچنین در انتها گفت: اسرائیل در غزه حقی ندارد. اگر این باند جنایتکار کوتاه بیاد و دست از شرارت‌های خود بردارد، ممکن است شاهد آتش‌بس باشیم.

خبرنگار: مهسا حنیفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
می شود بگویید که تعداد موشک های دشمن که پدافند ما توانست بزند تقریباً چند تا بود؟
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
راس میگه رادار ها را در مرز زدند اس ۳۰۰ هم زدند به تهران هم حمله کردند واقعا پدافند موفق عمل کرده