سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدهای فناوری دانشگاهی زمینه‌ساز رشد اقتصادی در ایلام می‌شوند

استاندار ایلام با بیان اینکه رسالت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه‌ها تجاری‌سازی پژوهش‌ها است، گفت: این مراکز زمینه‌ساز رونق اقتصادی و رشد صنعتی در ایلام می‌شوند.

حسن بهرام‌نیا روز شنبه در آیین افتتاح مرکز رشد واحدهای فناورانه دانشگاه ایلام، با تاکید بر اینکه یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه اقتصادی و تجاری و فناوری، همگرایی بین دانشگاه و صنعت است، اظهار کرد: مجتمع مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، کانون‌های ارتباط صنعت و پارک‌های علم فناوری هستند.

وی با اشاره نوسازی ساختمان مرکز رشد واحدهای فناورانه دانشگاه گفت: این ساختمان متروک و عمر مفید آن تمام شده بود که با پیگیری‌های رییس دانشگاه و جذب ۱۰۰ میلیارد ریال ساختمان آن نوسازی و امروز افتتاح شد و مرکزی برای تجاری‌سازی علم و دانش در اختیار واحدهای نوآور قرار خواهد گرفت.

استاندار ایلام، واحدها و مراکز واحدهای نوآور را محلی برای ارایه و تولید علم و دانش و تجاری‌سازی علم عنوان کرد و یادآور شد: این واحد از امروز در راستای ارتباط بین دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی علم و دانش و رونق اقتصادی، رشد فناوری، توسعه صنعتی و ارتقای فعالیت‌های دانش بنیان کار خود را آغاز می‌کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.