سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان تولید فصل ۱۵ خانه ما به زودی اعلام می‌شود

تهیه‌کننده مستند خانه ما از آغاز فصل جدید این برنامه خبر داد و گفت:به زودی زمان تولید فصل ۱۵ را اعلام می‌کنیم و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به صفحه مجازی برنامه مراجعه کنند.

شفیعی تهیه کننده مستند خانه ما در بخش خبری شبکه خبر ساعت ۱۱ گفت:این برنامه که در هر فصل به یکی از شهر‌های ایران سفر می‌کند، در فصل‌های قبل به شهر‌های بوشهر، قم، قزوین، مشهد، رشت، تبریز و شیراز سفر کرده و در فصل جدید مهمان مردم سنندج شده است،  در سنندج چالش اصلی برنامه را داریم این چالش‌ها از زندگی روزمره است به طوری که آداب و رسوم هر منطقه کشور را به مخاطب نشان می‌دهیم.

او افزود:  فصل چهارده در زاهدان ضبط شده و آماده پخش است، در این دوره چالش‌ها هم تغییر کرده و متناسب با آدم و رسوب مناطق می‌باشد. «خانه ما» یک مستند - مسابقه یا «رئالیتی‌شو» خانوادگی با محوریت سبک زندگی، مدیریت هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی است.

این تهیه کننده تلویزیون بیان کرد: در برنامه خانه ما هدف اصلی نشان دادن آداب و رسوم کل ایران است و در این فصل سازمان اوج توصیه کرد که به سنندج سفر کنیم و خوشبختانه رقابت خوبی در این شهر و فصل صورت گرفته است.

شفیعی در پاسخ به نحوه انتخاب شرکت کنندگان در هر دوره افزود:خانواده‌ها با فراخوان و طی مصاحبه انتخاب می‌شوند همچنین به زودی فراخوان تولید فصل جدید ۱۵ را اعلام می‌کنیم و شهر‌هایی که آمادگی دارند به صفحات مجازی ما مراجعه کنند تا آداب و رسوم شهرشان را به تصویر بکشیم.

او در خصوص نحوه رای دهی در مسابقه خانه ما تصریح کرد: سامانه پیامکی در طول برنامه زیرنویس می‌شود و هموطنان می‌توانند نسبت به رای دادن به افراد مسابقه اقدام کنند.

برچسب ها: مستند ، خانه ما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.