سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

وزارت نفت با آمادگی کامل به استقبال زمستان می رود

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آمادگیِ کامل این شرکت و تیم وزارت نفت برای ورود به زمستان خبر داد.

حمید بورد در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس، گفت: اعضای کمیسیون انرژی مجلس وارد منطقه‌ای شده‌اند که اکنون ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین می‌کند و ۵۰ درصد پتروشیمی‌ها در آن قرار دارد.

وی با بیان این که صنعت نفت لوکوموتیو پیشران کشور است، یادآور شد: باید به صنعت نفت کمک شود، هرچند کمک‌های مجلس به این صنعت در دو ماه گذشته کم‌نظیر بوده است.

بورد ادامه داد: شدت مصرف انرژی در کشور باید تغییر کند، بنابراین از مردم، صاحبان صنایع و نیروگاه‌ها می‌خواهیم به‌نحوی برای کاهش مصرف انرژی تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت تصریح کرد: اگر دمای محیط در زمستان ۲۰ درجه باشد با کاهش قابل توجه مصرف انرژی روبه‌رو خواهیم شد.

وی درمورد مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت نیز گفت: امروز در این مکان حامل این پیام هستم که با همکاری نمایندگان مجلس مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت برطرف شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز گفت: نزدیک به هشت درصد ذخایر گازی دنیا منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استان بوشهر قرار دارد.

تورج دهقانی افزود: ۵۰ درصد خوراک پتروشیمی‌ها از این منطقه تامین می‌شود که بیانگر اهمیت ژئوپلیتیک منطقه اقتصادی انرژی پارس است.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی در شرکت نفت و گاز پارس برای رفع دغدغه های مردم و مسئولین جهت گذر از مشکل ناترازی انرژی در زمستان خبر داد.

مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس یادآور شد: باید فشارافزایی فازهای پارس جنوبی هر چه سریع تر انجام شود تا با افت فشار روبه‌رو نشویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.