سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های تربت‌حیدریه

اکیپ راهداری زمستانی در محور‌های شهرستان تربت حیدریه مستقر شدند.

علی‌اصغر کرباسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: در پی هشدار مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران همراه با رعد و برق و احتمال بارش برف، تکرگ و کولاک در مناطق مختلف استان و کاهش دما، راهداران این شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او افزود: نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری زمستانی شهرستان از روز پنجشنبه در محل راهدارخانه شهید یوسفی رباط سنگ در محور تربت حیدریه - مشهد مستقر شده اند و تا پایان بارش‌ها در آماده باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه ادامه داد: باتوجه به اینکه محور تربت حیدریه - مشهد از ویژگی خاصی برخوردار و کریدور اصلی اتصال استان‌های جنوبی کشور به مشهد و شمال کشور است و علاوه بر حجم تردد بالا و وجود چندین گردنه با اقلیم بسیار سرد، یکی از سخت‌ترین مسیر‌های عبور در زمستان به حساب می‌آید، آمادگی و حضور بموقع و شروع اقدامات زمستانی لازم، از مهمترین ویژگی‌های راهداران این منطقه است.

کرباسی همچنین از رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و گرمایشی، سالم بودن وسایل نقلیه خود و مطمئن بودن از پر بودن باک بنزین، در هنگام بارندگی و بارش برف در جاده‌ها با احتیاط لازم و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.