سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متوقف شدن سارقان منزل در لحظه سرقت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان منزل در لحظه سرقت خبر داد و گفت: سارقان دارای سوابق متعدد سرقت هستند.

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، عوامل کلانتری ۱۲۳ نیاوران در ساعت ۵ بامداد روز گذشته حین گشت زنی در موقعیت خیابان "باهنر" چهار نفر که در حال باز کردن درب ورودی یک منزل مسکونی بودند را مشاهده کردند.

وی افزود: عوامل گشت کلانتری به جهت بررسی موضوع اقدام نموده و به سمت متهمان حرکت کردند متهمان با مشاهده ماموران پلیس سریعا سوار موتورسیکلت‌های خود و از محل متواری شدند. ماموران دستور ایست صادر کردند که متهمان بدون توجه به دستورات به مسیر خود ادامه دادند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران پلیس با درایت و هوشیاری موفق به متوقف کردن یکی از موتورسیکلت‌ها و دستگیری دو نفر از متهمان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۱ ساله بوده و در بررسی‌های اولیه مشخص گردید شیوه سرقت این افراد تخریب قفل انباری و واحد‌های مسکونی در ساختمان‌ها و سرقت ابزار و آلات، و لوازم منزل بوده.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: ۳ نفر از شکات متهمان شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نمود. دستگیری همدستان سارقان در دستور کارپلیس قرار دارد. همچنین متهمان جهت پیگیری بیشتر پرونده به مقام قضایی معرفی شده و تحقیقات به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ ضرونی در پایان به شهروندان توصیه نمود: انباری‌ها و مشاعات ساختمان را به دوربین مداربسته مجهز کنند و از قفل‌های ضد سرقت برای بستن درب انباری استفاده کنند تا از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نموده و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک حتما با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.