سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامی:

اسرائیل به قدرت محدود لوله‌های تاد اعتماد نکند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود تکیه کرده‌اید.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملّی بزرگداشت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شما شلیک می‌کنند. شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: یک سرزمین کوچک که ۹۸ درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیندیشد. تصمیمات ناعاقلانه می‌تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند. ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت اینها گره زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید. از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است و اینها هم دوامی نخواهد داشت.

فرماندار کل سپاه گفت: شهادت از دفاع مقدس به امروز منتقل شده و همین مقاومت و ایمان و میل به شهادت است که سختی‌های فوق طاقت انسانی را در غزه و لبنان برای مردمان هموار و آسان می‌کند.

سردار سلامی افزود: در آن دیار دوردست هر روز و هر شب نشانه‌ها و جلوه‌های جدیدی از بزرگی و عظمت ایمان می‌بینیم، دشمن خانه‌ها را تخریب می‌کند و کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع را به عنوان اسناد پیروزی خود به همه جهان مخابره می‌کند و تمام هنر خود را در تخریب زندگی انسان‌ها می‌داند، اما در آن سوی این جبهه مردمانی هستند که در بدو زندگی در جهاد متولد شده‌اند.

وی بیان کرد: کودکان آیات جهاد را می‌خوانند، درس ایستادگی به همه عالم می‌دهند، معلمان همه بشریت و آموزگاران شرف و معلمان انسانیت هستند و اینها هرچند جسم کوچک دارند و کودکانه سخن می‌گویند، اما مردانه عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دخترکی که خواهر مجروح خود را به دوش می‌گیرد، پسری که شهادتین را در گوش خواهر خود می‌خواند، مادرانی که با تمام حجاب به بستر رفته و فرزندان خود را در آغوش گرفته و در همان حال، خدا را ملاقات می‌کنند زیباترین توصیف انسانیت است. انسان چقدر می‌تواند بزرگ و با شکوه باشد که این انفجار‌های عظیم و غرش توپ‌ها و تانک‌ها را خاموش کند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال انتحار است گفت: یک قدرت وقتی بخواهد فروبپاشد معمولا زمینه‌های فروپاشی را خود مهیا می‌کند و امروز رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی است که در میانه آن دفن خواهد شد، زیرا سنت الهی بر این است که هیچ حکومتی بر پایه ظلم قابلیت بقا و ادامه حیات ندارد.

فرمانده کل سپاه افزود: اینچنین حکومتی باید اول یک نفرت سیاسی در عالم تولید کند تا مشروعیت او به کل از بین برود و امروز رژیم صهیونیستی منفورترین نظام سیاسی عالم است.

سلامی گفت: هیچ مقام سیاسی نمی‌تواند به این سرزمین سفر کند و آن را ننگ می‌دانند، جز حامیان آنها، از جمله آمریکا که رژیم صهیونیستی مولود سیاست‌های جنایتکارانه او است. این رژیم نمی‌تواند ورزشکاران خود را به نقاط مختلف جهان اعزام کند، هیچکس مقامات او را راه نمی‌دهد، جهان او را به رسمیت نمی‌شناسد و مشروعیت خود را از دست داده است.

برچسب ها: سردارسلامی ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
جنگ اسرائیل لبنان وغزه به کشور ایران ربطی نداره ۹۰ درصد مردم ایران مخالف دخالت ایران هستن این هزینه ها رو خرج مردم ایران کنین
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
خخخ سردار تورا نگرانی که تاد کارایی ندارد؟به نفع شما شما باهمین گنبد تاد عبور کن انتقام رهبران وفرمانده حماس وحزب الله وسردار نیلفروشان که معاون شمابود جانانه بگیر توبیابون شلیک نکن خواهشا
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
سردار تو افتاد نگران هستی یا برای اسراییل؟اگرتاد کارایی ندارد این به نفع شماست اگر کارایی دارد بروید موشکی بسازید که تاد نتواند رهگیری کند الان این یعنی دوستی وگرای به اسرائیل یا دشمنی بااسراییل هست؟
سردار تو چیکارداری تاد بدرد میخورد یا نمیخورد تو انتقامتو بگیر واگر بدرد نخورد ۱-۰به نفع ایران
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
آسیاب به نوبت
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
حالا دوست داره تکیه کنه، شما به فکر پدافند خودتون باشید نیان مثل قبل اصفهان رو بزنن تازه صداش رو در بیارین
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
ده شصت عراق به ما حمله کرد مردم مجبور بودند جنگ را تحمل کنند و در جنگ شرکت کنند الان برای چی بخاطر کی باید کشور مان را درگیر جنگ بکنیم نه اسرائیل هم مرز ما هست و نه اون کشورهای عربی دیگه ای این همه استرس وارد کردن به مردم چی عایدتون میشه
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
عزیز دلم ❤️❤️❤️
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
این سرداران محترم و دلسوز تا کشور ایران را درگیر جنگ خانمان سوز نکنند در جا نمیشینند
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
فکر کنم اسراییل با این حرفهای شما کرک و پشمش ریخت!
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
تا کی باید هزینه این رجزخوانی های شمارو مردم بدن
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
اینو قبلا" هم گفته بودی لطفا" یه چیز جدید بگو هی نگو یکی دیگه هم رفت ! خیلی ماشالله داره! آخه من از کرونا یاب مستعان میترسم!!
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
سردار رجزخوانی های شما همیشه برای کشور هزینه داشت. حق پاسخ به موقع و بازدارنده و بالاتر از ضربه طرف مقابل درست و لازم است و کمتر از آن هم برای کشور مضر و خسارت بار
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
جنگ خانمان سوز هست الان که جنگ به ایران نرسیده کلی گرانی ایجاد شد وای به روزی که مستقیم وارد جنگ شویم
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
حالا اینجوری رجز خوانی میکنند اگر خدا نکرده جنگی پیش بیاد زیر ساختارها کشور بهم بریزه دوماه حقوق شان گیرشان نیاد معلوم میشه چجوری میخواهند زندگی بگذرانند شاید این افراد پول ذخیره شده دارند بقیه ملت چکار باید بکنند
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
جنگ حق و باطل است.
انسان ها ، انسان نماهای صهیونیست را به هلاکت می‌رسانند.