سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد؛

نصب ۲۴۵ تابلوی مزین به نام و تصاویر شهدا در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در نهمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی ۲۴۵ تابلوی مزین به نام و تصاویر شهدا رونمایی می‌شود.

مهدی کلانترزاده ،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم  در جلسه هماهنگی و اجرای پروژه نصب تابلو معابر مزین به نام و تصاویر شهدا که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: نهمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از تابلو‌های مزین به نام و تصاویر شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای گران‌قدر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله نهم ۲۴۵ تابلو مزین به نام و تصاویر شهدا پیش‌بینی شده است، افزود: تاکنون ۲۱۵ تابلو به نام و تصاویر شهدا آماده شده است و در مراسمی با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، رونمایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه این طرح که از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است، اضافه کرد: برای تکمیل این طرح شهروندان می‌توانند نقش محوری ایفا و شهدای هر محله را برای نام‌گذاری معابر و کوچه‌ها از طریق تماس با ۱۳۷ به شهرداری معرفی کنند.

کلانترزاده از برگزاری یادواره شهیدان زین‌الدین با مشارکت شهرداری قم خبر داد و خاطرنشان کرد: یادواره شهیدان زین‌الدین در بیست‌وهفتم آبان در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار می‌شود.

برچسب ها: شهرداری قم ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
سالهاست اون سرزندگی وشادابی اول انقلاب نسبت به یاد وخاطره شهدا وزنده نگه داشتن انها را نمیبینم متاسفانه اسم محله ها اسم خیابونا اسم کوچه ها کو کجاست اسم ونام شهید