سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وداع با شهیده معصومه کرباسی در معراج شهدای تهران

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده راه قدس معصومه کرباسی امشب اول آبان ۱۴۰۳ در معراج شهدای تهران برگزار شد. پیکر مطهر شهیده کرباسی برای تشییع به شهر شیراز منتقل خواهد شد. شهیده معصومه کرباسی، شهروند ایرانی بود که روز ۲۸ مهر ماه با همسر لبنانی خود دکتر رضا عواضه، در شمال بیروت توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی ترور شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
خوشا به حالشون که شهادت نصیبشون شد
دعا کنید برای ما
اونم با جنگ با اسرائیل
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
روحش شاد بادش گرامي جایگاهشان بشهت ????
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
خدایا تو را به بزرگیت قسم دیگه چقدر شاهد لرزیدن و شهادت ویتیم شدن کودکان و از دست دادن عزیزانشان باشیم خدایا ظهور آقا امام زمان و نابودی ستمگران چون نمرودیان برسان و دنیا را را هر چه زودتر به آرامش برسان خدایا دستمان به سوی آسمان و است و جز تو وعزیزان مقاومت و مردان و زنان با غیرت ورهبر عزیزمان و پس از اعمه اطهار کسی را نداریم پس ای خدای مهربان در ظهور آقایمان و رسیدن دنیا به آرامش العجل العجل??????
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
شهیده عزیزم چه سعادتمندانه خداوند شما خوبان را انتخاب می کندو ای کاش ما هم سعادت شما را داشته باشیم
راه شما خوبان ادامه دارد تا پیروزی حق بر باطل
خداوند صبر جمیل را به همه مسلمانان جهان که اینروزها را سخت می گذرانند و رهبر عزیزمان و خانواده دلبند شما خوبان مخصوصا فرزندان دست گل شما عطا بفرماید که چنین هم هست از صدر اسلام تا آخر الزمان این صبوری و مقاومت پا بر جا و مقتدر است انشاالله نه اولین است و نه آخرین تا پایان ظلم در جهان که الحمدالله روزهای نزدیک آن در پیش است به یاری حق و توکل بر خدا و قرآن کریم و ائمه اطهار عزیزمان که راه شما خوبان ادامه راه آن عزیزان است
ای عزیزان شاهد و زنده تا ابد در دل دنیا و ایرانیان عزیز جا دارید و از شما خوبان التماس دعا داریم که راه ما هم راه شما خوبان چون شما شهید شدن در راه حق علیه باطل باشد انشاالله??????
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
خدا رحمتش کنه