سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت شرکت های دانش بنیان در دومین جشنواره ملی سرآمد در مشهد

دومین جشنواره ملی سرآمد با حضور شرکت های دانش بنیان از ۹ استان کشور در مشهد برگزار شد.

دبیر جشنواره ملی سرآمد گفت: همزمان با رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی سرآمد از منتخبان جشنواره سال گذشته؛ توسط شهرداری مشهد قدردانی شد.
 
روحبخش گفت: در این برنامه ۱۵ برگزیده دور اول جشنواره ملی سرآمد و ۱۱ نفر از عوامل اجرایی این جشنواره تجلیل شد.
 
او با اشاره رویکرد جشنواره سرآمد و معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناوری به صنعت؛ گفت: اولین دوره جشنواره ملی سرآمد با حضور استان های شرقی کشور؛ خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ این در حالی است که افتتاح دومین دوره این جشنواره در دی ماه و با حضور استان های یزد، کرمان، سمنان، گلستان و تهران برگزار خواهد شد.
 
دبیر جشنواره ملی سرآمد با بیان اینکه در دوره اول جشنواره ۲۰۱ شرکت دانش بنیان باهم به رقابت پرداختند؛ گفت: برگزیدگان جشنواره سرآمد ضمن معرفی به حوزه نوآوری شهری در طرح های شهرداری در اولویت برون سپاری طرح های شهرداری قرار می گیرند.
 
روحبخش ادامه داد: شرکت های دانش بنیان در ۹ دسته؛ فناوری زیستی و کشاورزی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، وسایل ملزومات و تجهیزات پزشکی، برق و الکترونیک _ مخابرات و سیستم های خودکار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای یارانه ای، خدمات تجاری سازی، صنایع فرهنگی خلاق و علوم انسانی و اجتماعی معرفی می شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.