سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان عفو بین الملل: حمله اسرائیل به موسسات مالی لبنان جنایت جنگی است

سازمان عفو بین الملل خواستار آغاز تحقیقات درباره حمله اسرائیل به موسسات مالی لبنان در قالب جنایت جنگی شد.

رژیم صهیونیستی به دلیل آنکه در عملیات زمینی در لبنان ناتوان بوده، اکنون بر شدت توحش خود در بمباران مناطق مسکونی افزوده است به طوری که زیرساخت‌های این کشور به یکی از اهداف مورد علاقه ارتش رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.  

به گزارش الجزیره، سازمان عفو بین الملل اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران موسسات مالی در لبنان را مصداق جنایت جنگی دانست.  

در بیانیه منتشر شده از سوی این سازمان آمده است: ارتش (رژیم) اسرائیل اقدام به بمباران شعب موسسه مالی-اعتباری القرض الحسن به دلیل اتهام زنی ارتباط آن با حزب الله لبنان کرده است. این مسئله باید به عنوان مصادیق جنایت جنگی مورد تحقیق قرار گیرد.  

این بیانیه می‌افزاید: حمله اواخر روز یکشنبه و اوایل روز دوشنبه (رژیم) اسرائیل به شعب این موسسه مالی نقض قوانین بشردوستانه بین المللی محسوب شده و باید به عنوان یک جنایت جنگی مورد تحقیق قرار گیرد.  

سازمان عفو بین الملل تاکید دارد: براساس قوانین جنگی، شعب موسسات مالی اهداف غیرنظامی محسوب می‌شوند مگر آنکه از آنها به عنوان اماکن نظامی استفاده شود. از این رو، حمله اخیر (رژیم) اسرائیل به شعب این موسسه مالی مصداق جنایت جنگی محسوب می‌شود.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
چرا ما جوش دولتی دیگران رو بخوریم
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
تسلیحات رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ سوریه، غزه و لبنان از سوی آمریکا جنایتکار تامین می‌شود.
تسلیحات رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ سوریه، غزه و لبنان از سوی آلمان جنایتکار تامین می‌شود.
اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه جهانی هستند
اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه جهانی هستند.
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۵۴۶ شهید آمریکا و اروپا و هم برخی کشورهای منطقه شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در لنبان هستند.
حمله هوایی و زمینی و دریایی اسرائیل به مردم نوار غزه جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
۱۸:۳۵ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
حمله هوایی و زمینی و دریایی اسرائیل به مردم نوار غزه جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
بیش از 13 شهید و 57 زخمی در حمله اسرائیل به بیمارستان حریری لبنان/ آمریکا و اروپا و هم برخی کشورهای منطقه شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در لنبان هستندکمک 8.7 میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ در سوریه، غزه و لنبان است.
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار است.
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
حمله اسرائیل به موسسات مالی لبنان جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۳
شهادت پزشک ایرانی در لبنان به دست صهیونیست ها/ عکس