سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر لبنانی: تسلیم تجاوزات اسرائیل نمی‌شویم

وزیر فرهنگ لبنان بامداد سه‌شنبه گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال تکرار سناریوی هدف قرار دادن بیمارستان‌های غزه در لبنان است.

«محمد وسام عدنان المرتضى» وزیر فرهنگ لبنان بامداد سه‌شنبه بر مقابله با تجاوزات رژیم موقت تروریست صهیونیستی تاکید کرد و در مصاحبه با شبکه «الجزیره» گفت: «اشغالگران اسرائیلی به دنبال تکرار سناریوی هدف قرار دادن بیمارستان‌های غزه در لبنان هستند».

وی با بیان اینکه جامعه بین‌المللی به‌جای همذات پنداری با صهیونیست‌ها باید به تجاوزات آنها پایان دهد، توضیح داد: «لبنان به دنبال جنگ نیست، ولی ما تسلیم تجاوز اسرائیل نخواهیم شد».

الجزیره همچنین به نقل از وزیر فرهنگ لبنان گزارش داد: «اشغالگران اسرائیلی لبنان را هدف قرار می‌دهند تا خود را به صورت یکجانبه در کل منطقه تحمیل کند».

«فادی علامه» مدیر بیمارستان الساحل در ضاحیه جنوبی بیروت نیز در مصاحبه با شبکه «الجزیره» گفت: «مناطق مجاور بیمارستان اکنون تحت بمباران اسرائیل است. پس از تهدیدات اسرائیل باید بیمارستان را تخلیه کنیم تا جان کادر پزشکی به خطر نیافتد».

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها عامدانه کارکنان بخش بهداشت را در لبنان هدف قرار می‌دهند، توضیح داد: «ادعاها درباره بیمارستان الساحل جعلی و فریبکاری با هدف حمله به بخش بهداشت لبنان است».

بر این اساس، مدیر بیمارستان الساحل تصریح کرد: «ما ادعای ارتش اشغالگر مبنی بر وجود تونل در زیر بیمارستان را تکذیب می‌کنیم. بیمارستان الساحل که مورد تهدید اشغالگران اسرائیلی قرار گرفته، یک مرکز خصوصی است که هیچ ارتباطی با هیچ طرفی ندارد».

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.