سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کار خبر داد؛

صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

وزیر کار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی و صندوق فولاد از آبان ماه سال جاری خبر داد.

احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برابر قانون بازنشستگان صندوق‌های کشوری، تأمین اجتماعی و فولاد مشمول متناسب‌سازی حقوق می‌شوند.

به گفته وی، حدود ۷ میلیون بازنشسته مشمول متناسب‌سازی حقوق هستند.

وی افزود: روز گذشته آیین‌نامه در دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ابهامات پیرامون آن در مورد نحوه اجرا تعیین تکلیف و تصویب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که بر اساس جدول تهیه شده از سوی سازمان اداری استخدامی باید متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری صورت می‌گرفت، افزود: این جدول شب گذشته نهایی و ارسال شد و صندوق بازنشستگی کشوری ظرف ۴۸ ساعت تمام احکام جدید را صادر خواهد کرد.

میدری درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیح داد: بر اساس قاعده حقوق در زمان بازنشستگی متناسب‌سازی از آبان ماه اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
معوقه علی الحساب سه ماهه دوم بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟؟؟؟ باز هم حکم بازنشستگان لشگری و کشوری صادر میشه و تأمینی ها میمونن
محسن
۰۳:۰۴ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
بهزیستی هم از برج 8 امسال متناسب سازی کنید. مستمری هاکه کفاف سفرمشهد را نمیدن.
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
این اعداد کم اضافه حقوق جهت همسان سازی را از کجا درآوردید و حدو یک میلیون به کجا میرسه حقوق بازنشستگان فرهنگی زیر خط فقر هست. تا کی شرمنده خان. اده با‌یم در ضمن اختلاف حقوق زیاد با شاغلین رتبه بندی شده هنوز در حد زیادی هست و در همسان سازی توجهی به رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی قبل از شهریور 1400 نشده.
عیسی
۲۱:۱۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
برنامه همسان سازی حقوق بازنشستگان باید طبق برنامه ششم توسعه عملی می شدبه بهانه های مختلف برنامه را اجرا نکردید . در برنامه هفتم توسعه قول اجرا دادید از اسفند ماه 1402 دربوق کرنا کردید که اجرا می شود باز هم وعده و خلف وعده امروز دخترم درب یخچال را باز کرد وگفت:بعداز سی سال خدمت هیچ خوراکی داخل یخچال نیست .بهتر است یخچال را از برق جدا کنی لااقل پول مصرفی بق کمتر محاسبه می شود و........... من ماندم کوهی از خجلت و شرمندگی از روی فرزند
امروز دوشنبه 30 مهر ۱۴۰۳ هست که از وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه خبر؟
۱۶:۴۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴:۰۵
امروز دوشنبه 30 مهر ۱۴۰۳ هست که از وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه خبر؟
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۳۳:۲۷
چندین بار مسئولان امر و هم نمایندگان مجلس اعلام کردند که همسان‌‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت علی‌الحساب واریز می‌شود ولی متأسفانه امروز پنج دوشنبه 30 مهر 1403 هست در عمل اقدامی صورت نگرفت! چرا؟
امروز دوشنبه 30 مهر 1403 هست که از وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه خبر؟
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۳ آبان ۱۴۰۳
و متاسفانه در این مدت 8 ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟