سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکونی زنجان پرداخت شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: امسال از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و کمک خیرین ۶۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای تعمیر، تکمیل و احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی استان پرداخت شد.

رضا خواجه ای با بیان اینکه، کمک‌های مردمی به این حساب واریز و در زمان نیاز از محل حساب، به افراد نیازمند پرداخت می‌شود افزود: این میزان برای تکمیل و احداث ۶۳ واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه اقشار کم درآمد هزینه شده است.

وی اظهار داشت: حساب ۱۰۰ امام (ره) منشای برای حل مشکل مسکن محرومان محسوب می‌شود و از زمان افتتاح این حساب در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکنون نقش بسزایی در برطرف ساختن این معضل داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه رویکرد حساب ۱۰۰ امام (ره) محرومیت زدایی از جامعه است، گفت: بنیاد مسکن توانسته است در این استان به ضرورت نیاز وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد تا با توجه به شناسایی خانواده‌های نیازمند از این محل تامین مسکن محرومان انجام شود.

وی، بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین را در تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) امری مهم عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.