سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

زارع زاده: شبکه مستند از فیلم‌سازان جوان حمایت می‌کند

مدیر شبکه مستند سیما در حاشیه بازدید از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از حمایت شبکه مستند از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه خبر داد.

حسین زارع‌زاده مدیر شبکه مستند سیما در حاشیه بازدید از خانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و دیدار با دبیر این رویداد از حمایت شبکه مستند از فیلمسازان جوان سینمای کوتاه خبر داد.

حسین زارع‌زاده مدیر شبکه مستند سیما سومین روز برگزاری جشنواره به پردیس سینمایی ملت آمد. او بعد از بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره این رویداد گفت: از سال ۷۹ به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رفت و آمد داشتم و با فیلم‌سازان مختلفی آشنا شدم.

وی افزود: جشنواره فیلم کوتاه تهران و ژانر فیلم کوتاه همیشه آغاز مسیر را برای فیلم‌سازان کشور هموار کرده است و آنها را از این مسیر به بخش‌ها و رشته‌های مختلف فیلم‌سازی هدایت می‌کند. چنانچه امروزه اکثر فیلم‌سازان و هنرمندان حرفه‌ای از فضای فیلم کوتاه به فیلم‌سازی در بخش بلند راه پیدا کرده‌اند.

وی همچنین گفت: من به نمایندگی از شبکه مستند اینجا حضور دارم، شبکه مستند تمام تلاشش را می‌کند از دوستان و فیلم‌سازانی که در عرصه فیلم کوتاه به ویژه مستندسازی فعالیت دارند، استفاده کند و همیشه فضای همکاری با این شبکه به روی مستندسازان جوان فراهم خواهد بود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.