سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک مردم نوع دوست استان یزد به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مردم و خیرین نوع دوست یزدی تا به امروز بیش از ۱۲ میلیارد ریال به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: از ابتدای طرح به وقت همدلی که به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست برای مردم مظلوم و بی پناه غزه و لبنان و یمن آغاز شده به همت مردم نوع دوست و خیر استان یزد تاکنون مبلغ دوازده میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۸۰ ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط شعب و خانه‌های هلال استان از برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری شده است.

وی گفت: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۳۴ دستگاه پوز بانکی و ۵۲ صندوق جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیات‌های مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و کانون‌های دانش آموزی و همچنین میادین پرتردد شهر‌های استان مستقر شده است.

عشقی عنوان کرد: پویش به وقت همدلی، با مشارکت ۱۹۹۵ نفر/روز از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال و ۸۵۰ نفر روز از پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طی ۲۰ روز گذشته هلال‌احمر استان اقدام به جمع آوری بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱.۵ میلیارد ریال کمک غیرنقدی کرده است و جمع آوری کمک‌های مردمی در ایستگاه‌های هلال‌احمر همچنان ادامه دارد.

عشقی خاطرنشان کرد: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.