سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی مناسب واحد‌های در دست ساخت مسکن ملی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت به موقع تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان گرامی ساخت واحد‌های مسکن ملی را در این استان در مرحله پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار داده است.

عطاء اله اکبری در جلسه با بررسی عملکرد تعاونی‌های مسکن سیستان و بلوچستان  گفت: بخش قابل توجهی از واحد‌های مسکن ملی به متقاضیان گرامی تحویل داده شده است و در حال حاضر نیز شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت مرحله دوم این طرح هستیم که عملیات اجرایی آنها از سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود.

وی از ساخت ۲۴ هزار و ۱۳۰ واحد طرح مسکن ملی در حورزه عملکردی این اداره کل خبر داد و گفت: بیشترین واحد‌های این طرح مهم ملی با ۱۱ هزار و ۶۹۸ واحد در زاهدان مرکز استان در حال ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: طرح مسکن ملی در این استان یک موفقیت و دستاورد بزرگ در حوزه اقتصادی محسوب می‌شود بطوری که با گردش مالی قابل توجه و ایجاد اشتغال مناسب، سبب نجات بخش قابل توجهی از صنایع مرتبط با حوزه ساختمان و واحد‌های تولیدی کوچک شده است.

اکبری با قدردانی از تعاونی‌های مسکن، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز بانک‌های که این اداره کل را در اجرای این طرح عظیم یاری کرده اند ابراز امیدواری کرد که تا پایان سالجاری زمینه واگذاری واحد‌های مسکن ملی که سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آنها آغاز شده است نیز فراهم گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.