سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود کیفیت نان در زابل / مردم و اصحاب رسانه نانوایی‌های بی‌کیفیت را معرفی کنند

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل از بهبود کیفیت نان در بیشتر نانوایی‌های این شهرستان خبر داد و از مردم و اصحاب رسانه درخواست کرد نانوایی‌های بی‌کیفیت را معرفی کنند.

 علی ولایتی پور در جلسه شورای آرد و نان شهرستان زابل اظهار کرد: کیفیت نان این شهرستان در قیاس با سایر مناطق سرآمد است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هم چنان فاصله دارد.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای نانوایی‌ در این شهرستان، بیان کرد: نظارت بر نحوه‌ عملکرد واحدهای نانوایی یکی از موضوعاتی است که در این دولت با جدیت اجرایی شده و خواستار این هستیم این روند توسط بازرسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل تصریح کرد: در جریان بازدیدها ساعت و زمان پخت نانوایی‌ها، ‌وزن چانه،‌ قیمت،‌ کیفیت نان و بویژه وضعیت بهداشتی مورد نظارت و توجه قرار می‌گیرد.

نان طبخ شده در شهرستان زابل در قیاس با سایر مناطق سرآمد و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است

وی با بیان اینکه به دلیل ذائقه‌های مختلف، تنوع در تولید نان یک ضرورت است، افزود: نانی که توسط واحدهای خبازی تولید و عرضه می‌شود باید مورد طبع و ذائقه مردم باشد ضمن اینکه در تهیه آن باید تمامی نکات بهداشتی نیز در نظر گرفته شود.

️ولایتی پور نانواها را از اقشار سخت‌کوش، پرتلاش و متدین برشمرد و ادامه داد: باید قدردان خدمت و تلاش‌های این عزیزان پرتلاش باشیم چرا که امروز نان طبخ شده در شهرستان زابل در قیاس با سایر مناطق سرآمد و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه عوامل و متولیان حوزه تولید آرد و نان و رفع برخی کاستی‌ها، شاهد رشد روز افزون کیفیت نان در این شهرستان باشیم.

برخورد قانونی با واحدهای خبازی متخلف

وی با تأکید به اینکه با واحدهای خبازی متخلف به صورت قانونی برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و فرمانداری‌ در رابطه با کیفیت نان و سایر موارد اعلام کنند.

ولایتی پور گفت: نان به عنوان غذای غالب مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد، بنابراین یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص، متصدیان نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند

برچسب ها: فرمانداری ، خبازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.