سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی یک واحد صنفی متخلف در لامرد

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان لامرد از تعطیلی یک واحد صنفی به علت کشف مواد غذایی تاریخ گذشته در آن، خبر داد.

یعقوب رضائی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان لامرد اظهار کرد: در جهت اجرای طرح تشدید گشت مشترک با ادارات مرتبط و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، از واحد‌های صنفی سطح شهر بازدید می‌شود و با واحد‌های صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت جامعه تهدید می‌کنند، بر اساس قانون برخورد می‌شود.

او با توجه به اینکه عرضه قلیان در اماکن عمومی و کافی شاپ‌ها ممنوع است، افزود: بر اساس قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، عرضه و مصرف هرگونه مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود که در همین رابطه، یک واحد صنفی تعطیل شد.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان لامرد ادامه داد: در بازدید از این واحد صنفی، بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته نیز کشف و جمع آوری شده است.

رضائی با بیان اینکه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مانند رستوران ها، باید همه موارد آیین نامه اجرایی قانون ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی مانند بهداشت فردی، لوازم و ابزار کار و شرایط ساختمانی را رعایت کنند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان، با سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.