سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های فرهنگی و ورزشی تشکل‌های مردم نهاد حمایت می‌شوند 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: طرح حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان در راستای تقویت انسجام ملی و ارتقای نشاط اجتماعی در استان اجرا می‌شود. 

محمد خورشیدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌های مردم‌نهاد استان گفت: به منظور تقویت تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین طرح حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان در راستای تقویت انسجام ملی و ارتقای نشاط اجتماعی در استان اجرا می‌شود. 

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تشکل‌های مردم نهاد و با تأکید بر مشارکت جوانان و بانوان برگزار می‌شود؛ در این راستا تشکل‌ها می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌های خود را به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ارسال کنند. 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اضافه کرد: این طرح‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلف از جمله برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی در مدارس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با محوریت دانشجویی، برپایی جشن‌های ملی و مذهبی در فضا‌های عمومی، برگزاری جشنواره‌های ویژه دختران و بانوان در عرصه‌های فردی و اجتماعی، حمایت از جشنواره‌های بومی و محلی برای حفظ فرهنگ‌های منطقه‌ای ارائه شوند. 

وی تاکید کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های سازمان امور اجتماعی کشور و با هدف افزایش همبستگی اجتماعی در استان قزوین انجام می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۸۹۲۳۴۵، ۰۲۸ تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.