سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی گلستانی‌ها به مردم مظلوم لبنان

گلستانی‌ها تاکنون بیش از ۴ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد و هلال احمر به مردم مظلوم لبنان اهداء کردند.

عیسی بابایی گفت: در ادامه پویش ایران همدل، لبنان نیست جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم لبنان از ۱۵ مهر آغاز شده و تا کنون بیش از ۱۳ میلیارد ریال کمک نقدی و ۲۲ میلیارد کمک غیرنقدی به کمیته امداد استان اهداء شد.

عیسی بابایی ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی در اختیار هلال احمر استان قرار گرفت تا این نهاد برای بسته بندی و ارسال کالا‌ها اقدام کند.

بابایی از آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی، اصناف و تولیدکنندگان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: قرار است در تمامی روستا‌ها و

شهرستان‌ها نیز ستاد حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شود.

بابایی گفت: کارمندان نیز می‌توانند بخشی از حقوق خود را به این مظلومان اختصاص دهند و در این راستا کارکنان کمیته امداد استان پیشقدم شدند و داوطلبانه یک تا ۱۰ روز از حقوق خود را به مردم لبنان اهداء کردند.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ir و واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی، یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و یا از طریق کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

غریب آبادی رئیس جمعیت هلال احمر گلستان هم در گفتگوی تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان اعلام کرد: تاکنون یک میلیارد تومان کمک نقدی از طریق هلال احمر گلستان به مردم مظلوم لبنان اهداء شد.

او گفت: پتو، پوشاک نو، کفش، آب معدنی، وسایل بهداشتی و اقلام کنسروی و خوراکی با تاریخ مصرف حداقل ۶ تا ۹ ماه از اقلام مورد نیاز مردم مظلوم لبنان است.

او گفت: آموزش و پرورش استان قرار است ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی از طریق مدارس تهیه کند.

برچسب ها: کمک مردمی ، لبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.