سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین بیش از ۷ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیامند

بیش از ۷ هزار بسته لوازم التحریر دانش آموزان نیامند مازندرانی با پویش «همه حاضر» تامین شد.

بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: پویش «همه حاضر» به همت خیران و مردم نوعدوست استان برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند زیر پوشش و کم برخوردار در تهیه ملزومات تحصیلی، اجرایی شد.

او افزود: در اجرای این پویش؛ همه دانش آموزان نیازمند زیر پوشش حمایتی بهزیستی مازندران، بسته تحصیلی رایگان دریافت کردند.

بریمانی به توزیع بیش از ۷ هزار بسته ملزومات آموزشی به ارزش حدود ۶۳ میلیارد ریال در سال تحصیلی جدید اشاره و گفت: این بسته‌ها شامل اقلام لازم تحصیلی همچون دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، دیگر لوازم آموزشی و کیف مدرسه است که برای تحصیل دانش آموزان ضروری هستند.
او افزود: این نوشت افزار در بین دانش‌آموزان دارای معلولیت، فرزندان زنان سرپرست خانوار، کودکان امداد بگیر، فرزندان مقیم مراکز شبه خانواده، کودکان کار و خیابان و... در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم سراسر استان توزیع شد.

بریمانی گفت: بهزیستی مازندران با اجرای این پویش، بخشی از برنامه‌های جامع خود برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت پوشش و کم برخوردار و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی را عملیاتی کرد که تلاش می‌شود با کمک خیران و مردم نوعدوست، امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان تحت پوشش فراهم شود تا هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.