سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشان افتخار صادراتی بر گردن گروه صنعتی تراکتورسازی

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با دریافت نشان افتخار حوزه صادرات از دست رئیس جمهور، افتخارات تراکتورسازی ایران در زمینه صادرات تکمیل شد.

 وحیدزاده اظهار کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تاکنون موفق به کسب پنج عنوان نمونه ملی و سه عنوان ممتاز ملی در بخش صادرکنندگان کشور شده  است و کسب نشان افتخار حوزه صادرات افتخارات این گروه صنعتی را تکمیل کرد.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان، تجار و بازرگانان نمونه در تهران اشاره کرد و افزود: در این مراسم نشان افتخار حوزه صادرات در بخش خودروی تجاری از سوی هیات داوران به گروه صنعتی تراکتور تعلق گرفت.

وحیدزاده ادامه داد: طی امسال سازمان توسعه تجارت ایران برای ارزیابی صادرکنندگان کشور شاخص‌های صادرکننده‌ای که بالاترین میزان رشد صادرات را در بین متقاضیان داشته، شرکتی که مقاصد و اهداف صادراتی خود را توسعه داده و در نهایت صادرکننده‌ای که بهترین عملکرد را در رفع تعهدات ارزی داشته در نظر گرفته بود که گروه صنعتی تراکتورسازی بر اساس رشد ۳۰ درصدی که هم در بخش حجم صادرات و هم ارزآوری حاصل از صادرات و همچنین در توسعه بازار‌های صادراتی داشت مورد توجه هیات داوری و شایسته این انتخاب قرار گرفت.

وی گفت: این گروه صنعتی سال گذشته با صادرات بیش از سه هزار دستگاه انواع تراکتور‌های سبک و سنگین در مدل‌های ۲۴۰، ۲۸۵، ۳۹۹، ۴۷۰، ۴۷۵، ۱۵۰۰، ۸۰۰، ۴۸۵ و ۴۱۲۰ به‌صورت تک و جفت دیفرانسیل، بیش از ۴۰ میلیون دلار ارز وارد کشور کره که نسبت به سال قبل از آن (۱۴۰۱) رشد ۳۰ درصدی در تعداد و ارزش ارزی داشت صادرات تراکتورسازی در سال گذشته به بیش از ۲۵ کشور در اقصی نقاط دنیا صورت‌گرفت و بیشترین صادرات نیز به عراق با یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و به ارزش ۱۶ میلیون دلار بود.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی گفت: محصولات تولیدی این شرکت در بازار‌های جهانی ۲ برابر قیمت داخلی عرضه می‌شود اما با این‌حال تامین نیاز داخلی اولویت این گروه صنعتی است.

نشان افتخار بالاترین نشان صادراتی کشورمان محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.