سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تور صنعتی مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار از شهرک صنعتی زاهدان

تور صنعتی بازدید مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زاهدان برگزار شد.

راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تور صنعتی بازدید مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار سیستان و بلوچستان به منظور آشنایی با صنایع کوچک و متوسط استان از تعدادی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه برگزار شد.

وی گفت: آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های صنایع کوچک و متوسط و ارتباط موثر مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار سیستان و بلوچستان با واحدهای تولیدی برای ارایه عارضه یابی و خدمات مشاوره صنعتی یکی از اهداف در برگزاری این تور صنعتی بود.

" علیرضا راشکی" اظهار داشت: ارتباط صنعت با دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و دانش بنیان ها می تواند در عارضه یابی، اصلاح فرایندها و ارایه خدمات مشاوره صنعتی با کمترین هزینه به واحدهای تولیدی نقش یه سزایی داشته باشد و نتیجه این کار افزایش ظرفیت تولید و میزان اشتغال و کاهش هزینه های سربار در واحدهای تولیدی است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای دانش بنیان شدن محصولات واحدهای تولیدی مستعد و موفق با کمک مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازارها و مراکز رشد یکی از اهداف در برگزاری این تور صنعتی می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری بازدیدهای مستمر و دوره ای برای آشنایی مدیران واحدهای تولیدی و صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از خدمات پارک علم و فناوری و فن بازار جهت عارضه یابی و رفع مشکلات و مشاهده عینی مزایای این ارتباط سازنده در چرخه تولید و اشتغال و بازاریابی در دستور کار حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

راشکی یادآور شد: در پایان نشست معرفی خدمات مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار با مدیران برخی از واحدهای تولیدی و ارایه دیدگاه ها، پاسخ به سوالات و تبادل نظر در سالن جلسات شرکت پلیمر پاکت پرند برگزار شد.

شایان ذکر است در تور صنعتی بازدید مشاورین پارک علم و فناوری و فن بازار ، از 4 واحد تولیدی" شرکت مروارید هامون" با تولید انواع محصولات شوینده، " گلدوزی دستوانه نارویی" با محصول تولیدی گلدوری بر روی انواع پارچه، "پلیمر پاکت پرند" تولید انواع کیسه های پلی پروپیلن  و " شرکت شفق" با تولید انواع شلنگ های فشار قوی بازدید به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.