سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم ۱۳ آبان در زنجان پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانی زنجان گفت: با توجه به حوادث منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام علی ناصر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در استان، افزود:رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و از طرفی حماقت دشمن موجب شده است مناسبت‌هایی از قبیل ۱۳ آبان هر سال پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان سال گذشته به دلیل وقوع عملیات طوفان الاقصی با حضور پرشور و کم نظیر مردم برگزار شد، اضافه کرد: امسال با توجه به کشتار بی‌رحمانه و نسل کشی اسرائیل در غزه و لبنان و همچنین ترور شخصیت‌های جهبه مقاومت و حماس، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت بیشتری دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: برخلاف ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر امروزه به همگان ثابت شده است که سازمان ملل و مجامع حقوق بشری دنیا بازیچه‌ای بیش نیستند و اقدامات آنها برای محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف این جنایات ها اثری نداشته است چون منافع خود را در خطر می‌بینند.

ناصر با تاکید بر اینکه هم اکنون حدود ۵۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه بی رحمانه به دست رژیم صهیونیستی غاصب به شهادت رسیده اند، ادامه داد: هیچکدام از کشورهای مدعی حقوق بشر، واکنشی در این باره نداشتند و در برابر این جنایات سکوت کردند ولی قطعا آه مظلوم شهدا دامن اسرائیل جنایتکار را خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور گسترده مردم در ۱۳ آبان امسال، جشن نابودی اسرائیل را رقم بزند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی۱۳ آبان امسال شهر زنجان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم نسبت به سال گذشته باید از غنای بیشتری برخوردار باشد، اظهار داشت: برای برگزاری بهتر مراسم یوم الله ۱۳ آبان نهادهای زیر مجموعه ستاد برای ارائه برنامه‌ها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم افزایی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.