سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ۶ کودک و زن در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان

در حمله‌ی اخیر جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل به بعلبک لبنان، ۶ کودک و زن به شهادت رسیدند.

۶ کودک و زن از یک خانواده در سحرگاه روز دوشنبه در قتل عام جدیدی توسط ارتش رژیم تروریستی اسرائیل در محله «النبی انعام» در شهر بعلبک در شرق لبنان شهید شدند.

براساس گزارش آناتولی، خبرگزاری لبنانی اعلام کرد: در ساعت ۵:۵۰ بامداد دشمن اسرائیلی اقدام به کشتار کودکان و زنان در محله النبی انعام در شهر بعلبک کرد. یک پهپاد متخاصم  به خانه غیرنظامی علی عبدو عثمان، در محله‌ای که خانه‌های آن نزدیک به هم و پرجمعیت است، حمله کرد.

این آژانس خبری در ادامه توضیح داد که حمله رژیم تروریستی اسرائیل منجر به تخریب ساختمان و آسیب به منازل مجاور، شهید شدن ۶ کودک و زن از خانواده عثمان و زخمی شدن ۸ شهروند در محله با جراحات شدید، متوسط ​​و خفیف شد که آنها به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

خبرگزاری لبنان تائید کرد که نیروهای دفاع مدنی در منطقه هستند و برای خاموش کردن آتش در خانه مورد نظر، کمک به عملیات نجات و بیرون آوردن اجساد کشته شدگان از زیر آوار کمک می کنند. از سویی دیگر به گفته این آژانس، داوطلبانی از سازمان بهداشت اسلامی، صلیب سرخ لبنان و انجمن الشفاء فلسطین در عملیات جستجو و نجات شرکت کردند.

به گفته این خبرگزاری، جنگنده‌های صهیونیستی شامگاه یکشنبه نیز ساختمانی در محله «مرکز تجاری» شهر بعلبک را هدف قرار دادند که به ساختمان‌ها، مغازه‌ها و مؤسسات مجاور آن خسارت وارد کرد. در بمباران دیگری، جنگنده‌های صهیونیستی در سحرگاه روز دوشنبه، شهر  حزین  در منطقه بعلبک را هدف قرار دادند که این آژانس نتایج آن را گزارش نکرد.

از زمان آغاز نسل‌کشی رژیم تروریستی اسرائیل در نوار غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، درگیری‌هایی بین نیروهای مقاومت در لبنان و این رژیم درگرفت که تل‌آویو در ۲۳ سپتامبر با حمله به اکثر مناطق لبنان، از جمله بیروت، رژیم تروریستی شدت حملات خود را گسترش داد. این رژیم در حالی تلاش است که به صورت زمینی به لبنان حمله کند با این حال با مقاومت نیروهای حزب الله روبرو شده و عقب نشینی کرد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل بانک ? قرض الحسنه حزب لله که منبع معتبر درآمد حقوق حزب‌الله بوده دیشب زده
محمد
۱۲:۴۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
لبنان بی غیرت ترین و خودفروخته ترین ارتش و نیروی نظامی رو داره.
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه جهانی هستند
آمریکا جنایتکار همدست و شریک جنایات اسرائیل جنایتکار است
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
تا کی نظاره گر وحشی گری ال یهود باشیم