سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به پرسنل شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: در قالب انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی، پرسنل شهرداری سنندج در بخش خدمات دندان‌پزشکی تاسقف ۱۰۰ میلیون ریال برای هر نفر خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

سیدانور رشیدی اظهار کرد: با راه‌اندازی مرکز فعالیت‌های طب کار و معاینات ادواری از جمله تشکیل پرونده پزشکی برای شاغلان و فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای زیر نظر کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شهرداری انجام می‌گیرد و در صورت نیاز شاغلان این شهرداری به اقدامات درمانی تکمیلی از سوی این مرکز به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

شهردار سنندج افزود: در حوزه بهداشت و سلامت همکاران با هماهنگی‌های لازم با بیمارستان کوثر، دانشکده دندانپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان سنندج اقدامات لازم جهت انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه علوم پزشکی کردستان صورت گرفته است.

شهردار سنندج افزود: هم اکنون مفاد تفاهم‌نامه با همکاری طرفین در حال اجرا است و براین اساس خدمات طب کار تمام پرسنل شهرداری و معاینات ادواری سالیانه پرسنل در بیمارستان کوثر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه، یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از همکاران شهرداری مشمول این خدمات هستند، گفت: قراداد خدمات دندانپزشکی با پردیس دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی منعقد شده و پرسنل شهرداری سنندج می‌توانند تاسقف ۱۰۰ میلیون ریال برای هر نفر به صورت رایگان که با تعرفه دولتی محاسبه میشود، استفاده نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.