سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در احداث تقاطع بزرگراه آبشناسان- جنت‌آباد/ معارض برق پروژه رفع شد

مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران، از جابجایی و رفع تاسیسات معارض برق از مسیر توسعه پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آبشناسان با خیابان جنت‌آباد خبر داد.

سید عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده به منظور رفع موانع تاسیساتی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آبشناسان با خیابان جنت آباد گفت: ۱۶ اصله تیر برق و ۵ ترانس هوایی جایگزین ۲۵ اصله تیر برق و ۴ ترانس برق معارض شده و به این ترتیب ضمن انجام ۱۴ هزار متر کابل‌کشی، تمام معارضین برق پروژه برطرف شده است.

حسینی در پاسخ به پرسشی در خصوص فرآیند جابه‌جایی و رفع معارضین تاسیساتی پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: رفع معارضین تأسیساتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تعامل گسترده با نهاد‌های ذی‌ربط است. از این رو تلاش می‌کنیم، ضمن هم‌افزایی با سایر نهاد‌های خدمات‌رسان شهری، روند اجرایی پروژه‌های عمرانی را تسریع کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اداره کل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی در رفع معارضین تأسیساتی پروژه‌های عمرانی و فعال‌سازی مجدد پروژه‌های سنواتی اظهار داشت: پروژه جنت‌آباد آبشناسان با هدف رفع معضل ترافیکی و با رویکرد پیوند محله جنت‌آباد در این دوره مدیریت شهری آغاز شده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 

گفتنی است، پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید آبشناسان با بلوار جنت‌آباد با هدف رفع معضل ۱۰ ساله ترافیکی محدوده پروژه شامل اجرای یک زیرگذر رفت و برگشت در امتداد بزرگراه شهید آبشناسان (سطح منفی یک)، ۲ پل رفت و برگشت در امتداد جنت آباد (سطح صفر)، ۲ دوربرگردان از شرق به شرق و از غرب به غرب (در سطح صفر) و اجرای بخشی از کندرو‌های بزرگراه شهید آبشناسان در حال اجرا است.

خبرنگار: حسین قربانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.