سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد پرواز‌های استانبول افزایش یافت

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به درخواست مسافران و در جهت رفع نگرانی مسافران اروپایی از ۲۴ مهر روزانه یک پرواز به استانبول و بالعکس انجام می‌شود.

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیان اینکه در راستای ممنوعیت پروازهای اروپایی ایران ایر به دلیل شرایط تحریمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به برقراری روزانه پروازهای ترکیه کرده است، گفت: در راستای رفع نگرانی مسافران اروپایی و در جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران  این پروازها روزانه انجام می شود.

وی ادامه داد: این پروازها از ۲۴ مهر ماه آغاز شده و پروازها مستقیم از تهران به استانبول و بالعکس انجام می شود. البته پیش از این پروازهای استانبول در طول هفته انجام می شد اما با توجه به درخواست مسافران این پروازها تا اطلاع ثانوی به صورت روزانه انجام می شود.

قربانعلی همچنین در خصوص مبالغ بلیت‌های باطل شده در مسیر‌های اروپایی گفت: با توجه به اینکه پرداخت مبالغ بلیت باید به حساب مسافران واریز شود یک گردش و بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه نیاز دارد.

او در خصوص خرید بلیت پرواز استانبول هم گفت: مسافران می توانند از درگاه اینترنتی ایران ایر و یا دفاتر مسافرتی به خرید بلیت با پایین ترین نرخ اقدام کنند.

گفتنی است از هفته گذشته در جهت تشدید تحریم های ظالمانه صنعت هوایی تمامی پروازهای مسیر اروپایی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ،ماهان و ساها باطل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.