سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ تیرانداز کرمانشاهی به اردوی تیم ملی تپانچه دعوت شدند

دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان با دعوت از ۱۲ تیرانداز از امروز آغاز شده است که در این میان نام سه تیرانداز کرمانشاهی نیز دیده می‌شود.

دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه کشورمان با دعوت از ۱۲ تیرانداز از امروز دوشنبه، ۳۰ مهرماه آغاز شده است و تا ۱۱ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در میان دعوت شدگان نام محمدرسول عفتی، لعیا محمدی و وحید گل‌خندان نیز دیده می‌شود.

در این دور از تمرینات تیم ملی، استان کرمانشاه با سه ورزشکار بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است و بعداز آن تهران و گیلان هر کدام با ۲ ورزشکار در این اردو حضور دارند.

در این اردو همچنین هانیه رستمیان از مازندران، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان، مینا قربانی از همدان، زینب طوماری از گیلان، سامیه یاسی از هرمزگان در بخش بانوان و جواد فروغی از تهران، سجاد پورحسینی از گیلان، امیر جوهری‌خو از تهران و حسین جعفرزاده از خراسان رضوی در بخش آقایان دعوت شده‌اند.

مریم سلطانی به عنوان مربی در این اردو در حالی حضور دارد که هنوز فدراسیون تیراندازی کادر فنی و سرمربی تیم ملی را انتخاب نکرده است.

هم اکنون بیش از یک هزار نفر در این رشته در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند که بیش از ۲۵۰ نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

برچسب ها: تیراندازی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.