سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی: پرسپولیسی‌ها فقط متکی به مهار اکرم عفیف نباشند/ حیف است که اورونوف و کنعانی زادگان را نداریم

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان نباید متکی به این باشند که فقط اکرم عفیف را مهار کنند.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی سرخپوشان برابر تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: اکنون پرسپولیس  شرایطی پیدا کرده که بتواند راحت به لیگ نخبگان آسیا فکر کند و در این یکی، ۲ بازی که دیدیم بازی روان و خوبی را داشته  است. ان شا الله سرخپوشان بتوانند امشب هم بازی خوبی انجام بدهند و نتیجه خوبی بگیرند. به نظرم قرمز‌ها می‌توانند هم از گروه خود بالا بیایند و هم اینکه مثل ۲، ۳ سال قبل جزو تیم‌هایی قرار بگیرند که تا مراحل بالاتر صعود کنند.  

اسدی درباره اینکه تیم السد قطر توانسته تیم استقلال را شکست بدهد و به نظرش می‌تواند  دومین برد خود را برابر تیم‌های ایرانی به دست آورد، گفت: به طور طبیعی من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس به خاطر اینکه بازی خارج از خانه هست سخت باشد، اما ما شاهد بودیم که اولین بازی پرسپولیس برابر الاهلی که در عربستان بود بازی خوبی ارائه داد و متاسفانه در دقایق آخر به گل نرسید و بازی را یک بر صفر واگذار کرد. درست است که ما زمین مساعدی نداریم که بازیکنان در آن زمین بتوانند شرایط خوبی را ایفا کنند. البته فکر می‌کنم  تیم پرسپولیس با تیم‌های عربی روان بازی می‌کند و ان شا الله چنین اتفاقی هم برایش رخ بدهد.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند اولین برد آسیایی خود را در قطر به دست آورند، بیان کرد: ان شا الله این اتفاق در قطر رقم بخورد و پرسپولیس اولین برد آسیایی خود را کسب کند و بتواند با روحیه دوچندان در بازی های  بعدی ظاهر شود.  

او درباره اینکه به نظرش پرسپولیسی‌ها می‌توانند اکرم عفیف را مهار کنند، گفت: عفیف بازیکن خوبی است، اما پرسپولیسی‌ها نباید متکی به این باشند که فقط  این بازیکن را مهار کنند. به نظرم اگر سرخپوشان بازی خود را انجام بدهند خیلی راحت‌تر می‌توانند نسبت به این مسائل کنار بیایند. ان شا الله بازیکنان پرسپولیس بتوانند بازی را در بیاورند و آنها فقط به دنبال مهار عفیف نباشند و باید تمام نفرات السد را کنترل کنند.  

اسدی درباره اینکه اورونوف و کنعانی زادگان به علت مصدومیت و سعید صادقی به دلیل مسائل انضباطی به قطر نرفتند، گفت: واقعا حیف است که ۲ بازیکن کلیدی ما در این بازی نیستند. اورونوف یکی از ارگان تیم است که واقعا از لحاظ فردی و تیمی برای سرخپوشان مفید است. کنعانی زادگان  هم دفاع گردن کلفتی است و  مدافعی هست که نمی‌گذارد مهاجمان حریف راحت کار کنند.  

او درباره اینکه نبود اورونوف و کنعانی زادگان در این بازی احساس می‌شود، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم، چون پرسپولیس جایگزین زیاد دارد.   گاریدو و آنالیزورهایش نفراتی  را  پیدا می‌کنند که بتوانند جایگزین این بازیکنان باشند و نفرات جانشین  از لحاظ سیستمی و تاکنیکی بتوانند اثر گذار باشند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان فرصت گلزنی زیادی دارند، اما در زدن ضربات آخر مشکل دارند، گفت: شرایط بازی هست و این اتفاقات می‌افتد. کریم باقری هم به پرسپولیس برگشته است و از لحاظ نظم و انضباط می‌تواند به تیم کمک کند. همچنین باقری می‌تواند با مهاجمان ما کار کند تا نقش مثمرثمری در ضربات آخر داشته باشند و در تمرینات این موضوع پیاده می‌شود. ان شا الله بتوانند با برنامه ریزی خوب این فرصت‌ها را از دست ندهند و بتوانیم به گل برسیم که بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند.   

او درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس ۲ بر یک برابر السد پیروز می‌شود.  

خبرنگار: مریم طایفه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.