سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان دوم آبان میزبان همایش ملی جنگ بیولوژیک است

رییس حوزه علمیه خواهران سمنان گفت: دومین همایش ملی ۲ روزه «جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها» در زمینه امنیت غذایی و بحران جمعیت به میزبانی سمنان از دوم آبان ۱۴۰۳ آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی نجم  در نشست با اصحاب رسانه در سالن همایش حوزه علمیه خواهران سمنان گفت: دبیرخانه دایمی همایش ملی و بین‌المللی جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها در سمنان است.

وی ادامه داد: نخستین همایش جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها سال ۱۴۰۲ در دامغان با ارسال ۱۰۰ مقاله در ۱۰ محور به دبیرخانه این همایش برگزار شد.

به گفته وی، امسال برای بهبود عملکرد، محورهای همایش به ۲ محور کاهش یافت و اکنون ۶۰ مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی ۲ روزه جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها ارسال شد.

رییس حوزه علمیه خواهران سمنان گفت: طبق مکاتبه‌های انجام شده، مقالات ارسالی به همایش ملی جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها در ۲ پایگاه تخصصی نمایه‌سازی مقاله‌های علمی شامل جامع علوم اسلامی و سیویلیکا نمایه‌سازی می‌شود.

وی اظهار کرد: مقالات برتر نخستین همایش جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها در چهار جلد گردآوری، چاپ و در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد و در همایش دوم هم نمایه‌سازی مقاله ها و انتشار آن در قالب کتاب در دستور کار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.