سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچم بزرگ جبهه مقاومت در زاهدان به اهتزاز در می‌آید

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مدت ۴۰ روز از فردا قرار است پایگاه مقاومت با محوریت و موضوعیت جبهه مقاومت و حمایت از حزب‌الله بر گزار شود.

سعید جان آبادی بیان کرد: در خصوص پایگاه مقاومت اسلامی در پایتخت وحدت اسلامی در استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان بنا است فردا ساعت ۹ صبح این پایگاه برپا شود.

وی افزود: در حواشی این پایگاه اهتزاز پرچم حزب‌الله را خواهیم داشت که هدف از ایجاد این پایگاه نیز هم آرایش فرهنگی و جنگی برای تولید محتوا، پشتیبانی، فعالیت‌های بصری و تحلیلی است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات تصریح کرد: در اداره کل سازمان تبلیغات قرار است دو ابر پرچم بر روی دیواره و بدنه سازمان تبلیغات نصب شود.

وی ادامه داد: در سالن همکف اداره تبلیغات نیز دراین‌خصوص قرار است استودیویی برای تحلیل‌های به‌روز و ارائه‌دادن تاریخ شفاهی جبهه مقاومت ایجاد شود که در آن از کارشناسان نخبگان و خبره دعوت شده تا از نظرات این کارشناسان به‌صورت مستمر استفاده شود.

جان آبادی تشریح کرد: همچنین روایتگری نیز به‌صورت دیجیتال در استودیو خواهیم داشت؛ برنامه بعدی که قرار است در این پایگاه ایجاد شود؛ ایجاد عکاس‌خانه است که سازمان تبلیغات قصد دارد یک فضای عکاسی را با رهبران و شخصیت‌های جبهه مقاومت در دست طراحی است که این عکاس‌خانه تا یک یا دو روز آینده آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین یکی دیگر از برنامه‌هایی که قرار است در این پایگاه مقاومت برپا شود؛ عنوان کرد: در این پایگاه تماشاخانه مقاومت در سالن همایش اداره سازمان تبلیغات زاهدان به‌صورت هر روز پخش فیلم‌هایی را خواهد داشت که موضوعیتی با جریان مقاومت و حزب‌الله دارد و در این تماشاخانه از دانش‌آموزان و ارائه انیمیشن‌هایی در خصوص مقاومت برای آنها نمایش داده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پرده‌خوانی نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این پایگاه مقاومت توسط امور بانوان سازمان تبلیغات به‌عنوان روایتگران این پرده‌خوانی ایجاد خواهد شد که به لطف خدا امیدواریم خوراک بسیار خوبی برای تمام اقشار مردم باشد.

جان آبادی با اشاره به اینکه این پایگاه مقاومت به مدت ۴۰ روز انجام می‌شود؛ خاطرنشان کرد: در این پایگاه دو میز جمع‌آوری نذورات نیز است که کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم لبنان و غزه جمع‌آوری می‌شود که منجر به یک همدلی طلایی در این پایگاه مقاومت شود.

وی در پایان گفت: همچنین در این پایگاه مکانی برای ثبت‌نام متقاضیان شرکت در پویش حریفت منم که به‌نوعی بیان کنند که در کنار جبهه مقاومت و حزب‌الله هستند؛ بر پا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.