سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان:

تکمیل زیرساخت‌های انرژی در رشد تولید موضوعی راهبردی است

امام جمعه سمنان نقش تکمیل زیرساخت‌های انرژی را در رشد تولید، راهبردی خواند و گفت: تاخیر تکمیل زیرساخت‌های انرژی، هزینه تمام شده این‌گونه طرح‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان گفت: نباید به بهانه کمبود اعتبارات یا دشواری کار، از پیگیری رفع مشکلات صرف‌نظر کرد.

وی بر جمع‌آوری آب‌های سطحی تا قبل از آغاز موج بارش‌ها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به وجود مشکل آب در نقاط مختلف استان، طراحی ساز و کارهایی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ضروری است.

امام جمعه سمنان گفت: در برخی زمان‌ها شاهد بارش‌های شدید در استان هستیم که منجر به آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها می‌شود و طرح مشخصی برای جمع‌آوری و استفاده از آن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های مختلف حامل‌های انرژی با یکدیگر ارتباطی غیرقابل تفکیک دارند و باید در برنامه‌ریزی‌ها به این موضوع نیز توجه کرد.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اجرای طرح‌های آبخیزداری توسط دستگاه‌های مسئول، خواستار هماهنگی‌های بین دستگاهی در این زمینه شد و افزود: باید زمینه تغذیه سفره‌های زیرزمینی از آب‌های سطحی با استفاده از روش‌های مهندسی فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.