سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در کازرون

کلنگ ساخت پارک آموزش ترافیکی ویژه کودکان در کازرون به زمین زده شد.

طی مراسمی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون، رئیس پلیس راهور شهرستان، معاون فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان، معاون فنی و عمرانی شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و تعدادی از شهروندان، کلنگ ساخت پارک آموزش ترافیکی ویژه کودکان در پارک مردانی به زمین زده شد.

نوذری شهردار کازرون با اشاره به اهمیت آموزش مسائل ترافیکی در بین کودکان، اظهار کرد: ترویج و آموزش فرهنگ ترافیک در بین کودکان به عنوان آینده سازان کشور به رفع مشکلات و معضلات ترافیکی و نیز فرهنگ صحیح رانندگی در آینده کمک خواهد کرد.

او ادامه داد: امسال شهرداری و شورای اسلامی شهر به توسعه و گسترش مکان‌های تفریحی توجه ویژه‌ای کرده است که از جمله آن می‌توان به بهسازی پارک‌های طالقانی، مردانی، رفیع، سلمان فارسی و نیز ساخت پارک ۳ هکتاری پردیس و پارک محله‌ای باغ آسیایی اشاره کرد.

شهردار کازرون، هدف از جانمایی پارک ترافیکی در کنار فرهنگسرای مردانی را تکمیل و ارتقای فرهنگ شهروندی و ترافیکی عنوان کرد.

نوذری، ساخت پارک ترافیکی را یکی از نیاز‌های شهر عنوان کرد و افزود: ساخت این پارک در شورای اسلامی شهر مطرح و تصویب شد که شامل فضای آموزشی، میدان، تقاطع استاندارد، خیابان یک طرفه و دوطرفه با همه علائم استاندارد ترافیکی و فضای سبز است. 

او تصریح کرد: این پارک در مساحتی به متراژ هزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ١٢ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.