سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۳۰۰ دبیر آمادگی دفاعی در کرمان

کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۳۰۰ دبیر درس آمادگی دفاعی در مدارس استان فعالیت می کنند.

رضا رضایی در این جلسه از تعامل و همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف تقدیر و تشکر گفت: آموزش و پرورش در راستای ارتقای کیفیت درس آمادگی دفاعی، با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج دانش آموزی اقدامات موثری انجام داده است، به طوری که با همفکری دبیران درس آمادگی دفاعی در سراسر کشور از طریق دبیرخانه کشوری درس آمادگی دفاعی مستقر در استان کرمان، دانش آموزان با انواع تهدید‌ها آشنا می‌شوند تا با یک تفکر و تحلیل منطقی به عنوان یک سرباز از تمامیت ارضی کشورشان دفاع کنند.

وی افزود: هدف‌هایی که در درس آمادگی دفاعی دنبال می‌شود اساسی است و نقش موثری در راستای آمادگی نسل نوجوان و جوان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

 

رضایی با تأکید بر اهتمام لازم در استفاده از اساتید مجرب و متخصص در تدریس این درس اظهار کرد: گروه آموزشی آمادگی دفاعی در سال تحصیلی جدید فعال‌تر خواهد شد تا خروجی و تأثیرگذاری این درس بهتر از گذشته شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدرسان آموزش دفاعی، دو مبحث ارجاع به کتب و منابع معتبر و استفاده از کارشناسان و متخصصان را در ارائه این درس مهم مورد توجه قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.