سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش محسوس دمای هوا تا پایان هفته ادامه می‌یابد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا پایان هفته در شهر‌های شمالی و شمال غرب کشور شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود، گفت: از فردا دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور شاهد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه، روند محسوس کاهش دما به ویژه در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد، افزود: همچنین از امشب تا روز سه شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و مناطق مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهند بود و از امروز تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه امشب و فردا دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود، گفت: روز سه‌شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، دامنه و ارتفاعات البرز، چهارشنبه در تهران، قزوین، البرز مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و برخی نقاط در غرب کشور، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: پنجشنبه به صورت پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط استان فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.