سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم خیریه برای بچه‌های سرطانی با حضور حسن تفتیان

مراسم پویش ۱۰ ساله موسسه خیریه محمد حسین رضوی با حضور ورزشکاران و هنرمندان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مراسم پویش ۱۰ ساله موسسه خیریه محمد حسین رضوی با حضور ورزشکارانی از جمله مهسا جاور، هانیه رستمیان، پاکدامن، حسن تفتیان و حضور چند تن از هنرمندان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

درابتدا خانم رضوی بنیانگذار موسسه خیریه محمد حسین رضوی بیان کرد: از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم و همه سنگ تمام گذاشتند تا این جمع را در اینجا در کنار هم داشته باشیم. محمدحسین را در سن ۲۳ سالگی از دست دادم و هم حس مادرانه و هم حس خواهرانه به او داشتم.

وی افزود: حضور این بچه‌های مبتلا به سرطان باعث شد که به آرامش برسم. موسسه خیریه ما در مورد درمان، رفاهی و بخش مشاور فعالیت می‌کند. مهم‌ترین نیاز ما دارو و درمان است و از شما می‌خواهیم که کمک کنید تا بچه‌ها را پوشش بدهیم. امیدوارم هیچ کس مثل من در این مسیر سخت قرار نگیرد و سلامتی همه را خواستار هستم.

بعد از آن کلیپی از تاسیس موسسه خیریه محمد حسین رضوی و خدمات درمانی و رفاهی و حتی ایجاد اشتغال که در این موسسه ارائه می‌شود به نمایش گذاشته شد.

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان هم در این مراسم گفت: من بعد از صحبت با آقای شعبانی و خانم رضوی با کمال میل پذیرفتم که در این مراسم شرکت کنم. ورزش علاوه بر سلامتی در مسیر زندگی هم به انسان‌ها کمک می‌کند.

او افزود: قرار است ۱۰ دور دو به صورت نمادین در محوطه بیرونی آکادمی ملی المپیک با حضور بیماران سرطانی برگزار کنیم.

درابتدا حسن تفتیان به همراه بیماران سرطانی نرم‌دوی کردند و بعد از آن مراسم دوی نمادین برگزار شد و فقط ۲ دور در محوطه بیرونی آکادمی کمیته ملی المپیک دویدند.  

در پایان مراسم با حضور حسن تفتیان، مهسا جاور و هانیه رستمیان  مدال‌ها به نفرات حاضر در دوی نمادین اهداء شد.

همچنین تندیس این مراسم به حسن تفتیان داده شد. علاوه بر این، به آقای شعبانی هم از طرف بچه‌های مبتلا به بیماری سرطان تندیس اهداء شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.