سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزی:

برخورد جدی با خودروهای حادثه ساز در سیستان و بلوچستان می‌شود

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از ادامه طرح تشدید برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ محمد علی بزی با اشاره به اینکه تخلفات حادثه ساز نقش بسیار مهمی در تصادفات دارند، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از دوربین‌های مکانیزه پلاک‌خوان و ثبت تخلفات بصورت آنلاین و ماموران مستقر در سطح معابر با تخلفات حادثه ساز برخورد می‌کنند.

وی افزود: در ادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر شهری و تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان، تمام تخلفات خودروهای حادثه ساز دارای حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ در ۴۸ ساعت گذشته ۲۶۳ دستگاه خودرو در رصد ماموران قرار گرفته و در سیستم شماره گذاری دستور توقیف ثبت و از طریق پیامک و تماس به مالکان خودروها ابلاغ شده است.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی است، تصریح کرد: راننده‌ای که به علت تخلفات حادثه ساز متوقف و اعمال قانون می‌شود، نمره منفی نیز برای گواهینامه وی در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی وقتی که نمره منفی نیز به حدنصاب برسد گواهینامه راننده توقیف خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد که با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز نقش بسیار موثری در تصادفات جرحی و فوتی دارند از انجام تخلفاتی که باعث به خطر انداختن جان خود و یا سایر شهروندان می‌شوند، خودداری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.