سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عوارض ارزش افزوده در خوزستان طی ۶ ماه نخست امسال به کجا اختصاص یافتند؟

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان از واریز ۸۸ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های استان در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علی خورشیدی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۸۸ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری ها، دهیاری ها فرمانداری ها و اداره کل امور عشایر استان واریز شده است گفت: این مبلغ ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و سهم دهیاری ها از این میزان ۲۰ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال بوده است.

او ادامه داد: همچنین مبلغ ۵ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به فرمانداری ها (جهت روستاهای فاقد دهیاری) و اداره کل امور عشایر استان اختصاص یافته است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود افزود: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مسیر شهرداریها را برای کسب درآمدهای پایدار هموارتر و روزنه‌های امید برای این نهاد عمومی به منظور کسب درآمد پایدار به وجود آورده است.

خورشیدی همچنین فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به شهروندان از اینکه بدانند مالیاتی که پرداخت می کنند در طرح‌ها و طرح‌های عمرانی عمومی هزینه می شود را رسالت دوم نظام مالیاتی بعد از وصول مالیات بموجب قانون و به عنوان حقوق حقه دولت دانست و گفت: فرهنگ سازی مالیاتی مسیر تعامل و اعتماد مؤدیان با اداره کل امور مالیاتی خوزستان است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در پایان با اشاره به واریز مبلغ ۱۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست امسال به حساب بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه ۳ درصد رشد داشته و این مهم بیانگر تعهد نظام مالیاتی استان به سلامت، توسعه و آبادانی و پیشبرد طرح‌های عمرانی و ملی استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.