سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر در صدور کارت پایان خدمت چالشی برای فرهنگیان شد

تاخیر در صدور کارت پایان خدمت ویژه فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم شهروند خبرنگار ما را گلایه‌مند کرد.

طبق قانون نظام وظیفه عمومی مشمولان فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم، پس از گذراندن دوره آموزشی نظام وظیفه، الباقی مدت خدمت سربازی خود را می‌توانند در آموزش و پرورش بگذرانند و کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند، اما شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از عدم صدور کارت پایان خدمت ابراز نارضایتی کردند و در خواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، اینجانب باتوجه به قبولی در اولین سال در دانشگاه تربیت معلم سبزوار، قرار شد و تعهد دادیم که دو برابر سنوات دانشگاهمون، خدمت و معلمی کنیم و خدمتم کردیم ولی ظاهرا الان خبری از کارت پایان خدمت نیست. لطف کنید شما پیگیر امور ما باشید. ممنون از لطفتون و سپاس


باسلام و عرض ادب؛ متاسفانه در طی روز‌های اخیر علیرغم مراجعه پی در پی فرهنگیان به ادارات آموزش و پرورش و سازمان نظام وظیفه جهت صدور کارت معافیت خدمت این دو نهاد پاسخ روشنی به مراجعین نمی‌دهند و نسبت به تعهدات خود پاسخگو نیستند.  دانشجویان ورودی سال ۹۱ دانشگاه فرهنگیان که در همان سال طی سند رسمی متعهد شده اند به مدت دوبرابر مدت تحصیل خود در دانشگاه فرهنگیان، یعنی ۸ سال در مناطق محروم استان‌ها مشغول به کار شوند، اکنون که تعهد خدمت خود را در مورخ ۱۴۰۳/۶/۳۱ به پایان رسانده اند پس از مراجعه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و سازمان نظام وظیفه با کارشکنی این دو نهاد نسبت به رسیدگی به این موضوع رو به رو هستند. امیدواریم وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام وظیفه به این مسئله رسیدگی کند تا حقوق این عزیزان تضییع نشود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.