سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییرساعت برگزاری دیدار تیم‌های هندبال گیتی پسند اصفهان و شهید شاملی کازرون

ساعت برگزاری دیدار تیم‌های هندبال گیتی پسند اصفهان و شهید شاملی کازرون تغییر کرد.

مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی پسند در باره سومین دیدار تیم هندبال این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر گفت: ساعت برگزاری دیدار تیم‌های هندبال گیتی پسند اصفهان و شهید شاملی کازرون تغییر کرد.

 جواد شریف  افزود: دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که پیش از این قرار بود ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز دوشنبه برگزار شود، بدلیل پخش مسابقات کشتی امیدهای قهرمانی جهان، بصورت مستقیم از شبکه ورزش پخش نخواهد شد و ساعت این دیدار از ۱۳:۳۰ دقیقه به ۱۶:۰۰ تغییر پیدا کرد.

وی ادامه داد: این دیدار عصر فردا (۳۰ مهر) در سالن «شهید سجادی» اصفهان(خانه هندبال) برگزار خواهد شد و تماشای آن برای هواداران رایگان است.

وی تاکید کرد:ساعت ورود به ورزشگاه ۱۵:۳۰ اعلام شده است و انتظار می‌رود هواداران گیتی پسند مانند همیشه حضور پرشوری برای دیدن این بازی داشته باشند بویژه آنکه این دیدار پخش تلویزیونی نخواهد داشت.

مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته نخست مقابل نفت‌ و گاز گچساران در ثانیه‌های پایانی متحمل شکست نزدیک ۲۹ بر ۲۸ شد و هفته دوم نیز مقابل زغال سنگ طبس و در ثانیه‌های پایانی پیروزی را با تساوی ۲۶ بر ۲۶ عوض کرد از این رو در جدال حساس فردا با تیم نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون بدنبال کسب نخستین پیروزی فصل است.

وی یادآور شد: تیم هندبال گیتی پسند اصفهان فصل گذشته در جدالی نزدیک با نیروی‌ زمینی شهیدشاملی کازرون کورس نایب‌ قهرمانی را به این تیم واگذار کرد و در فصل جاری برای گرفتن انتقام و جبران ۲ شکست فصل قبل، با یک‌ تیم جوان‌تر مقابل این تیم خواهد ایستاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.