سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های شطرنج در طرح استعدادیابی ورزشی سراسر کشور

جشنواره بزرگ ورزشی، فرهنگی جوانان و نوجوانان نابینایان و کم بینایان به منظور استعدادیابی در رشته شطرنج در تهران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات شطرنج قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر ۲۰ سال و ۱۶ سال از روز سه شنبه ۲۴ لغایت ۲۷ مهر ماه سال جاری در محل ورزشگاه بعثت مادران و کودکان استان تهران با حضور ۴۸ ورزشکار و ۱۶ استان شامل استان‌های کرمان-مازندران- اصفهان –کردستان-اصفهان- کردستان –خراسان شمالی چهار محال و بختیاری –آذربایجان شرقی –آذربایجان غربی –حراسان جنوبی –خراسان رضوی –هرمزگان-قزوین-تهران –فارس-گلستان- و قم در ۶ و ۵ دور به روش سوئیس سیستم و با زمان ۶۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه پاداش برای هر بازیکن آغاز و در پایان نتایج ذیل به دست آمد: 

رده سنی دختران B۲—B۳: 

زهرا ربیع پور با ۵ امتیاز از گلستان در جایگاه اول ایستاد، پرنیان عبداوی با ۴ امتیاز از استان تهران دوم شد و زهرا احمدی زاده با ۳/۵ امتیاز از استان خراسان شمالی سوم به عنوان سوم دست یافت. 

نفیسه محمدی با ۲/۵ امتیاز از استان اصفهان نفر برتر زیر ۱۶ سال معرفی شد، صبا بهرام پور نیز با ۳ امتیاز از کردستان و زینب عبدالهی با ۲ امتیاز از کرمان بازیکنان با استعداد این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند. 

در رده سنی B۱ دختران: یاسمین بی خیش با ۴/۵ امتیاز از خراسان جنوبی اول شد، هانیه علی اصغری با ۴ امتیاز از تهران دوم شد و غزل محمدخانی با ۵/۳ امتیاز از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. 

رومانا هاشمی با ۲/۵ امتیاز از کردستان نیز به عنوان نفر اول زیر ۱۶ سال لقب گرفت. 

مهسا سیدی با ۳ امتیاز از خراسان رضوی به عنوان بازیکن با استعداد خراسان رضوی معرفی شد و نیز مائده ضیایی با ۲/۵ امتیاز از کردستان بازیکن با استعداد استان کرمان منتخب گردید. 

اما در بخش آقایان در رده سنی B۱ نتایج به شرح ذیل می‌باشد: 

احسان عباسی اقدم با ۶ امتیاز از آذربایجان شرقی نفر اول این دوره انتخاب گردید، امیرعلی علی بیگی با ۵ امتیاز از کرمان دوم شد، علی شیخ محمدی با ۴ امتیاز از قزوین عنوان سومی را از آن خود کرد. 

محمد امین ملا شاهی با ۳ امتیاز از تهران نفر برتر نوجوانان زیر ۱۶ سال لقب گرفت و محمد صفری با ۴ امتیاز از آذربایجان شرقی نیز بازیکن با استعداد آذربایجان شرقی معرفی شد و آرمیا روشنی نیز با ۳ امتیاز از کردستان به عنوان بازیکن با استعداد معرفی گردید. 

در رده سنی B۲-B۳ پسران 

کیارش ایران نژاد با ۶ امتیاز از کرمان نفر اول شد، مانی ذکریا زاده با ۵/۴ امتیاز دوم شد و امیر علی حسینی با ۴ امتیاز از اصفهان به عنوان سوم دست یافت. 

عرشیا نادری با ۳/۵ امتیاز از کردستان نفر برتر زیر ۱۶ سال معرفی گردید و امید زاده محمد با ۳/۵ امتیاز از اصفهان بازیکن با استعداد این دوره معرفی گردید وابوالفضل علی نیا ۳/۵ امتیاز از خراسان شمالی به عنوان بازیکن با استعداد این دوره در این بخش معرفی گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.