سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال شود

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال شود و تمامی دستگاه‌های متولی باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان قزوین گفت: این حجم از ساخت و ساز و تامین مسکن برای مردم اقدام بسیار ارزشمندی است و هر کدام از این واحد‌ها امیدی برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند و مشکلات مردم را برطرف خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه مسکن برای مردم تمامی دستگاه‌های ذیربط موضوعات را با جدیت پیگیری کنند و مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.

اعلایی گفت: در این زمینه پیمانکارانی که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد و تحویل مسکن به مردم را با گره مواجه کرده اند، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گونه‌ای که مردم متضرر نشوند جابجا شوند و امور به دست پیمانکاران با انگیزه‌تر و مجرب‌تر سپرده شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: به خصوص در مورد کسانی که اقساط خود را به موقع پرداخت کرده اند باید روند تحویل پروژه‌ها به گونه‌ای باشد که هرچه سریعتر منازل آنها تحویل گردد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در کنار تمامی این موارد باید زیرساخت‌ها متناسب با زمان بندی راه و شهرسازی تامین و تحویل داده شود تا پس از تحویل واحد‌های مسکونی، مردم گرفتار آب، برق و گاز نباشند و به راحتی در منازل خود اسکان پیدا کنند.

وی افزود: تمامی موضوعات و مسایل عظیمیه هم باید در دستور کار جدی قرار گیرد و به این پروژه هم مانند پروژه نهضت ملی مسکن نگاه شود تا مشکلات آنجا هم برطرف شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.