سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس در آذربایجان‌غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه هزار و ۵۳۵ کلاس درس در استان درحال ساخت، گفت: تا دو ماه آینده، ۳۳۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۹۷ پروژه تحویلی اداره کل نوسازی استان، در هفته دولت امسال، ۲۰ پروژه در قالب ۱۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان شده، افزود: ۴۷ پروژه با ۱۸۱ کلاس تا آخر مهرماه و ۳۰ پروژه با ۱۴۹ کلاس تا پایان آبان ماه امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

صدقی اضافه کرد: ۲۶۲ پروژه با هزار و ۵۳۵ کلاس درس با زیربنای ۲۴۷ هزار و ۵۳۱ مترمربع در دست اجراست.

وی با اشاره به حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان در ادامه گفت: از ۵۲ پروژه در قالب ۷۸ کلاس، طی پارسال و اوایل امسال ۲۸ کلاس افتتاح شد، ۳۹ کلاس تا پایان آبان ماه و ۱۱ کلاس نیز تا پایان دی ماه امسال افتتاح خواهد شد.

صدقی، با اشاره به خرید تجهیزات مدارس و هنرستان‌های استان هم افزود: ۴۳۲ میلیارد ریال برای خریدتجهیزاتی مثل کیس کامپیوتر، تجهیزات خیاطی، تجهیزات الکترونیکی و تأسیساتی هزینه شده‌است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، با اشاره به احداث سرویس بهداشتی مدارس نیز افزود: تاکنون ۶۳۵ چشمه سرویس بهداشتی در مدارس استان احداث شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.