سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل پاوه مهار شد

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه از مهار آتش‌سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پس از سه روز تلاش محیط‌بانان و نیروهای مردمی و دوستداران محیط زیست خبر داد.

علی صدیقی‌پور با بیان اینکه آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره‌خیل پاوه مهار شد گفت: این آتش سوزی از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه در محدوده «بانی وره» روبروی روستای دگاسیاب اتفاق افتاد که با حضور به موقع نیروهای محیط زیست پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و پاسگاه محیط بانی برنجان از منطقه حفاظت شده بیستون همچنین منابع طبیعی و جوانع محلی، پس از سه روز تلاش شبانه روزی مهار و از وارد کردن خسارت احتمالی جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به نقش مهم جوامع محلی برای مهار آتش‌سوزی و کمک به محیط بانان در این حادثه گفت: تلاش و همکاری جوانان فداکار انجمن ژیوای پاوه، انجمن اطفای حریق دوریسان، نیروهای مردمی، جوانان طایفه ایناخی و مردم باینگان نقش مهمی در مهار این آتش سوزی داشت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است افزود: با توجه به توپوگرافی منطقه، وزش باد و احتمال شعله‌ور شدن مجدد آتش، نیروهای محیط زیست شهرستان های پاوه، محیط زیست جوانرود و روانسر، ثلاث باباجانی و پاسگاه محیطبانی برنجان از منطقه حفاظت شده بیستون، منابع طبیعی پاوه در محل مستقر شدند و هنوز هم در منطقه حضور دارند.

صدیقی‌پور با قدردانی از همراهی و همکاری همه نیروهایی که در مهار این آتش‌سوزی حضور داشتند افزود: از اقشار مختلف مردم علاقه‌مند به طیبعت درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی مراتب را به شماره ۱۵۴۰ اداره کل حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.